17. máj 2021 7:57

Doručovanie rozhodnutí miestnych daní a poplatku za komunálne odpady

Mesto Prievidza ako správca miestnych daní oznamuje obyvateľom mesta, že od 15. mája začalo doručovať rozhodnutia o dani z nehnuteľnosti, dani za psa a poplatku za komunálne odpady prostredníctvom zamestnancov mesta priamo do domácnosti ( s predpokladom do konca júna).

Prvá splátka daní a poplatku sú splatné do 15 dní od právoplatnosti rozhodnutí, čo je najneskôr 45 dní odo dňa doručenia rozhodnutí (lehota na odvolanie je 30 dní odo dňa doručenia). Aj keď sa situácia v súvislosti s ochorením na COVID-19 zlepšuje, mesto obyvateľom odporúča, aby obmedzili osobný kontakt pri hotovostnej platbe v pokladni mestského úradu a prioritne uskutočňovali platby bezhotovostne.

Právnickým osobám a fyzickým osobám, ktoré majú aktivovanú elektronickú schránku na doručovanie sú rozhodnutia zasielané elektronicky cez ústredný portál verejnej správy.

Ďalšie aktuality

Otváracie hodiny pokladne MsÚ

26. Jul 2024 8:25
Oznamujeme verejnosti, že pokladňa na mestskom úrade bude od 29. 07. 2024 do 02. 08…

Odstávka pitnej vody

25. Jul 2024 8:30
Z dôvodu náhlej poruchy na vodovodnom potrubí bude dnes prerušená dodávka pitnej…

Nový spojovací chodník na Ul. Francisciho

23. Jul 2024 10:46
Mesto Prievidza vybudovalo nový chodník k centrálnemu detskému ihrisku vo…