Vizuálna identita je kľúčový koncept v oblasti marketingu a dizajnu, ktorý sa týka spôsobu, ako je organizácia, značka alebo inštitúcia vnímaná vizuálnym spôsobom. Návrh identity od agentúry Komplot pracuje s grafickým konceptom loga, ktorý odkazuje ideovo aj vizuálne na aktuálny erb mesta Prievidza a v modernom štýle plynule nadväzuje na históriu mesta. Logo pracuje s vybranými grafickými symbolmi anjela, ďatelinového kríža a s farebnosťou, ktoré prirodzene evokujú dobre známy mestský erb.
Grafický koncept loga odkazuje ideovo aj vizuálne na aktuálny erb mesta Prievidza a v modernom štýle plynule nadväzuje na históriu mesta. Logo pracuje s vybranými grafickými symbolmi anjela, ďatelinového kríža a s farebnosťou, ktoré prirodzene evokujú dobre známy mestský erb. Grafické prvky v spojení s typograficky čistým názvom mesta Prievidza vytvárajú kompaktné logo, ktoré bude vďaka historickému odkazu príjemne nostalgické pre staršiu generáciu obyvateľov mesta a zároveň dostatočne moderné pre mladých obyvateľov.


Použitie loga ako aj celej vizuálnej identity upravuje Designmanuál: